Novosti i priopćenja za medije

Rijeka ima novi turistički vodič – Time Out


Rijeka od ove godine ima novi turistički vodič na engleskom jeziku u sklopu svjetski najpoznatije turističke franšize vodiča Time Out. Izdanje koje je posvećeno Rijeci je upravo izašlo iz tiska i dostupno je na kioscima sa svojih preko 100 stranica posvećenih samo Rijeci i Europskoj prijestolnici kulture.

Time Out Rijeka nudi pregršt priča o Rijeci i Europskoj prijestolnici kulture koji će nas prezentirati brojnim turistima i čitateljima. I to ne samo u tiskanom izdanju koje je dostupno na kioscima, već i u online promidžbenim aktivnostima, novim spotovima i u aplikaciji koji se pripremaju. Magazin je pored distribucije po kioscima u Hrvatskoj, dostupan na odabranim inozemnom tržištima, a sve s ciljem daljnjeg podizanja međunarodnog profila Rijeke sa promocijom kulturnih, turističkih i razvojnih potencijala grada.

Time Out Rijeka zajednički je turistički vodič Rijeka i Europske prijestolnice kulture koji je uz partnere realiziran od strane Turističke zajednice grada Rijeke i Rijeka 2020.

 Za pregled stvarne veličine slike kliknite na sliku.

Dodatne informacije o Time Out
Time Out međunarodni je medijski autoritet za turizam, kulturu i gastronomiju koji je prisutan u 108 gradova i 39 zemalja te ima mjesečnu publiku od 242 milijuna čitatelja diljem svijeta.

Time Out mediji uključuju magazine, mrežne stranice, newslettere i mobilne aplikacije te imaju doseg od 2,5 miliona turista koji dolaze svake godine u Hrvatsku. Time Out sa svojom specijalizacijom na turističke vodiče, načinom pisanja i prezentacijom turističkih priča, odlično targetira potencijalno zainteresirano tržište turista.