Novosti i priopćenja za medije

Riječka voda postaje brend


Na Svjetski dan voda na vodospremi Vidikovac predstavljena je čaša za riječku vodu koja će poslužiti kao uporabni predmet i suvenir. Riječka čaša moći će se kupiti u prigodnom pakiranju s podmetačima, a uz čašu moći će se nabaviti i prigodno dizajnirana staklena boca. Ove aktivnosti nadovezuju se na planove obnove riječkih vodosprema te uređenja šetnice uz Rječinu, kao i velike investicije Grada Rijeke u vodovod i odvodnju.

Grad Rijeka, KD Vodovod i kanalizacija i TZ Grada Rijeke u povodu Svjetskoga dana voda, 22. ožujka, pokrenuli su rojekt promocije i brendiranja riječke vode iz špine. U okviru toga izrađena je čaša za vodu čije vizualno rješenje potpisuje Vesna Rožman, a čaša će ujedno biti i uporabni predmet i suvenir Rijeke u prigodnom pakiranju s podmetačima. Projekt se nastavlja izradom staklene boce, a ove promotivne aktivnosti nadovezuju se na planove obnove riječkih vodosprema te uređenja šetnice uz Rječinu, kao i na velike investicije u vodovod i odvodnju koje Grad Rijeka provodi već nekoliko godina.

 Za pregled stvarne veličine slike kliknite na sliku.

Također, uz već postojećih 29 lokacija na kojima se već nalaze, gradske špine za pitku vodu za građane i posjetitelje grada postavljene su i na dodatne četiri lokacije u gradu: spoj Korza i Trga 128. Brigade, Jelačičev trg, Trsatske stube i Centar Zamet. U ove najnovije korake u brendiranju riječke vode, točnije za postavu špina na navedenim novim lokacijama i za izradu 1500 primjeraka riječke čaše, ukupno je izdvojeno oko 100.000 kuna.

Kako je prigodom predstavljanja novog riječkog suvenira naglasio gradonačelnik Vojko Obersnel, "odavna se u narodu kaže Tko se jednom napije riječke vode, u Rijeku se uvijek vraća. Stoga smo odlučili našu riječku vodu, za koju svi kažu da je izvrsna ukusa i može se piti izravno iz slavine, predstaviti kao naš brend. malo koji grad ima izvor čiste, ukusne pitke vode u samom centru grada. Do ljeta ove godine, gradska će uprava, a zatim i komunalna i trgovačka društva, u svim svojim službenim i protokolarnim događanjima koristiti isključivo riječku vodu iz špine u za to izrađenima čašama i bocama", kazao je gradonačelnik Obersnel. Na čaši i boci za riječku vodu nalazi se natpis „Rijeka je voda. Voda je riječka voda“.

Idejni koncept dizajna riječke čaše, ali i riječke boce koja će biti predstavljena u budućem razdoblju, inspiriran je postojećim povijesnim predmetima vezanim uz vodu koji se čuvaju u muzejima Rijeke. Dva najpoznatija predmeta su plava boca za gaziranu vodu proizvedena 1931. godine koja se punila u Rijeci i bila u uporabi u restoranima na riječkom području te je sačuvana u Muzeju grada Rijeke te putna čaša cara Josipa II. darovana prigodom posjete Rijeci 1775. zahvaljujući kojoj je i nastao prvi muzej čiji je sljednik Pomorski i povijesni muzej Hrvatskog primorja. Spojem ta dva povijesna izvora napravljena je plava čaša za riječku vodu te je osmišljena plava boca za višekratnu uporabu koja će uskoro biti proizvedena.

Novi riječki suvenir moći će se kupiti u Turističkom informativnom centru grada Rijeke, a bit će ponuđen i hotelijerima i turističkim agencijama.

Za pregled stvarne veličine slike kliknite na sliku.