Novosti i priopćenja za medije

Rekordna turistička godina u Rijeci


Grad Rijeka je i u 2014. godini nastavio s pozitivnim trendovima u turističkom prometu. Rekordna godine riječkog turističkog prometa zaključena s ukupnim povećanjem od 19% turističkog prometa dolazaka i noćenja. Time se Rijeka svrstala uz vodeće destinacije Hrvatske koje su ostvarile pozitivne i rekordne rezultate.

Tako je na području grada Rijeke ostvareno povećanje od 19% dolazaka odnosno 90.717 gostiju. Strani su turisti ostvarili povećanje dolazaka od 19% i sudjeluju u ukupnim dolascima u iznosu od 77%. Domaći gosti zadržali su pozitivni trend rasta i ostvareno je povećanje od 20% i u ukupnim dolascima sudjeluju s 23%.

Na području grada u funkciji su četiri hotela, jedno prenoćište, trinaest hostela, jedno studentsko naselje, preko 100 privatnih iznajmljivača te jedan kamp, a zajednički su ostvarili turistički promet od 173.549 noćenja, što je 19% više u odnosu na isto razdoblje 2013. godine. Strani su turisti ostvarili povećanje noćenja od 17% i sudjeluju u ukupnim noćenjima u iznosu od 76%. Domaći gosti zadržali su pozitivni trend rasta i ostvareno je povećanje od 23% i u ukupnim noćenjima sudjeluju s 24%.

Rekordna godina je rezultat brojnih promotivnih i programskih aktivnosti koje su se realizirale tijekom godine samostalno, ali i u suradnji s Gradom Rijekom, brojnim organizatorima događanja, riječkim restoranima, sustavom turističkih zajednica, te posebno s Turističkom zajednicom Grada Opatije u sklopu projekta Hrvatska 365.

Godina 2014. pamtit će se i po ostvarenom pomaku u kvalitetnijim programima koji su se održali u Rijeci, a što je također doprinijelo povećanju turističkog prometa. Pored Riječkog karnevala od značajnijih manifestacija koje su direktno utjecale na popunjavanje smještajnih kapaciteta u protekloj godini možemo istaknuti Izložbu pasa CACIB koja se održala na Trsatu, ali i strukovni poslovni event Hair Style News koji se održao u centru grada.

Ostvareni trend je rezultat zajedničkih aktivnosti koje se provode s ciljem unapređenja cjelokupne ponude koja je dostupna našim gostima koji borave u destinaciji, kako u smještajnim objektima, tako i na brojnim jednodnevnim izletima. Brojne aktivnosti provode se zajednički sa subjektima koji su direktno ili indirektno uključeni u cjelokupnu ponudu, a Turistička zajednica grada Rijeke i ove godine uspješno je realizirala dodatnu vrijednost svim gostima te je pored redovnih promidžbenih aktivnosti pripremila i dvije aplikacije za pametne telefone. Jedna je Bike Rijeka namijenjena brojnim biciklistima koji borave ne samo u gradu već i u riječkom prstenu, a druga je klasična turistička mobilna aplikacija Rijeka Connect. Obje su aplikacije besplatne i dostupne za iOS i Android operativne sustave.